2012. január 26., csütörtök

Friss hírek

Azt hiszem, némileg túlvállaltam magam :)... ráadásul a tegnapi nap fotótermését is kidobhattam a kukába, miután a négy zizzenet mellett mielőbb szerettem volna felpakolni az albumba a legújabb darabokat, és egy olyan beállítást választottam (merő figyelmetlenségből), amiben a rózsaszín lila, a bézs pedig szürke lett... :):)

Azért mulattunk is, például Áron mindenképpen ezt a szettet (ízelítő a kínlatből :)) szerette volna felpróbálni (akinek nővérei vannak...), és meg kell hagyni, egészen jóképű kis manó lett :):).

Nos a következő adag ruhácska még főképpeb a telet idézi majd, a lengébbeket egy későbbiben fogom felrakni.
Dátum szerűen... A legközelebbi ablak február 6-án vagyis 10 nap múlva nyílik majd, ez egy hétfő, az azt követő pedig március 5-én, szintén hétfőn. Pontos időpontot a hétfőket megelőző szombaton vagy vasárnap fogok írni, gyertek és figyeljétek.
Akinek van már foglalása, de szeretné megvárni a következő töltést is, az legyen szíves írjon egy emalit erről a ruhabongeszde@gmail.com címre, most kivételesen van erre lehetőség. :)

Addig is a legjobbakat kívánom!

Nincsenek megjegyzések: