2010. március 5., péntek

Babalábak

Amikor Hanna elkezdett két lábon járni, azt gondoltam, nem túl bonyolult dolog a cipővásárlás. Aztán szembesültem azzal, hogy mindegyik, magára valamit adó márka úgy hirdeti portékáit, hogy az a legegészségesebb, a legmegfelelőbb, a legtöbb ortopédus ezt ajánlja...
Időigényes volt, mire megkaptam a számomra megnyugtató válaszokat a témában. Hogyha nincs külön indok ellene, akkor a legjobb, ha a totyogó mezítlábazik. Hannánál nem volt.
Igenám, de télen, a hűvös padlón mégsem mászkálhatott mezítláb... A tapadós zoknik pedig folyton lecsúsztak, elforogtak, vagy az apró kezek villámgyorsan szabadították ki a tappancsokat...

Kerestem a megfelelőt, ami nem zokni, de nem is hagyományos cipő. Puha, csupa bőr.
Megtaláltam, és beleszerettem. Három márka, amikből akármennyit elviselnék a gyerekek lábán. Mert amellett, hogy az elveimnek megfelelnek strapálhatóak, moshatóak, igényesen vannak elkészítve, és persze.... gyönyörűek.

Az első számú kedvenc a Robeez.

Különböző korú babák számára 4 különféle típusú cipőt ajánlanak, a lényeg mindnél az, hogy a babaláb a legtermészetesebben fejlődhessen, mintha csak mezítláb járna a pici.

A második helyezett a Pediped.

Ez az a márka ami híres celebgyereklábakkal hirdeti magát. Persze nem ezért szeretem, (bár nyilván sokaknak számít, hogy mit hordanak Angelina gyerekei...itt néhány "egyéb" híresgyerek Pedipedben)
A Robeezhez képest a különbség annyi, hogy ennek nem gumis a sarok feletti része, és varrott a talpa. Talán kicsit puhább az egész cipő, de a lényeg nagyon hasonló. Mikolt két cipője között nem is tudnék választani :):)

A harmadik pedig az Inch Blue.
(aki a kezdőlapon látható angyalkásba beleszeret, annak ajánlom, hogy jöjjön majd az új töltésnél... :))
Az ő kínálatuk kísértetiesen hasonlít a Robeezéra, viszont ők kifejezetten a gumis, belebújós fajtát készítik. Kicsit olcsóbbak mint Robeezék, és ezen a kontinensen gyártják a cipőiket.
Ebből is volt nagy szerelmem. Az egyik ok: iszonyú sokáig jó volt, mert ha kicsit nagy még, akkor sem esik le...
(Természetesen inkább a talpát mutatja...)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Sziasztok!
Esetleg még ez is szóba jöhet, lényegesen alacsonyabbak az áraik...

http://www.brumicipo.hu/

Emese