2010. március 19., péntek

Belebújós 1.

Még egy mondat a télről. Meg a téli lábravalókról.

Amikor hatalmas pocakkal alig bírtam lehajolni, hogy felvegyem a leesettet, vagy éppenséggel a cipőmet, beleszerettem az Ugg típusú csizmákba. Kaptam egyet karácsonyra, de nagy lett, így fájó szívvel, de másnak adtam. Azóta is sajnálom, mert idén nem kaptam. :)

Három gyerekkel a fűzős cipők, főleg télen szóba sem jöhetnek, annyi idő nincs az öltözködésekkor, hogy (most még csak) négyszer fűzzek, kössek. Maradtak a tépőzáras megoldások, aztán rájöttem, hogy ez lenne az igazán hatékony megoldás.

Így aztán feltérképeztem a piacot, hogy Hannának is találjak hasonlót, ami árban is megfizethető, és a next mellett döntöttem végül. Ők készítettek egy régebbi verzióban teljesen hagyományos vonalút, majd tavaly előrukkoltak egy hátul masnis kiadással, gyönyörű. Nadrághoz is, de szoknyához végképp. És nagyon hálás, Hanna pillanatok alatt útra kész. :)

És bár nem vízálló (kivéve ha azzá tesszük) ellenben nagyon meleg.

Nincsenek megjegyzések: