2010. március 21., vasárnap

Képek a picasan

Változtattam a képek elrendezésén.

Hogy egyértelműbb legyen a melyik darab kinek, uni, lány és fiú kategóriákat hoztam létre az albumokon belül. Azért nem csináltam külön fiú és lány albumokat, mert nem szerettem volna elvenni a fiús anyukáktól a lehetőséget, hogy válogatás közben gyönyörködhessenek a lányruhákban is és fordítva.
És mert nagyon szeretem Agócs Írisz akvarelljeit, az ő képei közül választottam.

A rendszer a következő.
Azokban az albumokban, ahol csak lányoknak valók vannak, nincs változás. A többiben pedig a képek az uniszex ruhákkal kezdődnek, ezt külön nem jelöltem. Udvariassági sorrendben ezeket követik a kislány ruhák, egy kislányt ábrázoló képpel felvezetve. A sort a fiúruhák zárják, ezek előtt egy kisfiú látható.
Vizuálisan talán egyszerűbb, katt.

Nincsenek megjegyzések: