2010. március 24., szerda

Boden

Amíg csak lányos anyuka voltam, elég határozott elképzelésem volt arról, hogy mit adjak rájuk. Hosszú időbe telt, mire megtaláltam a saját hangomat etéren, de ma már biztosra megyek, és tetszik, amit látok. Tagadhatatlanul egyfajta kellemesen finom sportos vonal amihez húz a szívem, bár Hanna a nagyon rózsaszín és nagyon habos göncökben is gyönyörű, hála a formás alkatának. És hogy ez őt mennyire nem érdekli... :):) Azt adok rá, amit csak akarok, kivéve ha nincs kedve épp öltözködni... Így nálunk a gap az abszolút befutó, és amellett hogy jó nézni benne őket, a minősége is kellőképpen időtálló, így Mikolt is hordja amit Hanna kinőtt.
A H&M, Zara, Benetton is jelen vannak, de ezekből jóval kevesebb van.

Mikolt egészen más világ, más alkattal. Kis manó, kerek, görbe lábakkal. Rá nehezen lehet igazán csinos szoknyás szetteket adni, van néhány vonal, ami jól áll neki, a többit kár erőltetni.

És akkor kiderült, hogy érkezik Áron. Körülnéztem gap fonton, és amennyire fantáziadúsnak érzem a lány felhozatalt, annyira egyhangúnak a fiúkét. Komoly, bár az egyszínűben az anyagok és a fazon miatt így is befutó. De vágytam valami könnyedebbre, játékosabbra. Hamár egy csomó szín a nemi sztereotípiák miatt amúgy is kiesik, legalább a mintával dobja fel valami a sok barnát, kéket, vajszínűt, zöldet.

Sokadik próbálkozásra szerettem bele a Boden Mini részébe. Egyszínű pólók színes cérnával, egyszerű formák sok kockás-pöttyös anyagból. Levett a lábamról, zseniális! Az ára pedig horror. Még használtan is az, sajnos más is kedveli legalább annyira mint én... :)
Azért van néhány Áron ruhatárában is, mi pedig mindig jókedvre derülünk tőlük.

Nincsenek megjegyzések: